Caravans: Esterel vouwcaravan

Aangeboden: Esterel vouwcaravan Prijs: € 600,00

Door opzegging van mijn werkplaats tekoop aangeboden:

Esterel vouwcaravan/klapcaravan
De afgelopen maanden is de binnenkant van de wagen geheel vernieuwd. Aan de linkerkant is een treinzit voor 4 personen welke is om te bouwen tot een ruim 2-persoonsbed. Aan de rechterkant is een 1 persoonsbed met lattenboden en een matrasmaat van 1.95x70 (hier zou je nog een stapelbedje van kunnen maken)Verder heeft de caravan een ruime middenkeuken en beschikt over:
  • nieuwe vloer inclusief nieuwe vloerbedekking ("traanplaat" zeil)
  • nieuwe wandbekleding (vochtbestendig, wit met wit bloemmotief)
  • nieuwe banken van aluminium profiel (treinzit voor 4 personen, om te bouwen tot ruim 2-persoonsbed)
  • nieuwe lattenbodem en matras incl. matrashoes in zelfde kleur als zitgroep)
  • nieuw keukenblok met originele Esterel bovenkant (spoelbak, aanrecht en gasstel)
  • nieuwe koelkast (220V)nieuwe bekleding op zitkussens in roze/wit of in gebroken wit (dubbele hoezen)

De vouwcaravan heeft grote ramen die allemaal open kunnen (incl. dakraampje) Er zit een originele luifel, nieuw reservewiel en tochtschort bij
Het grote voordeel van een vouwcaravan is dat het zich gedraagt als een vouwwagen achter de auto (geen last van wind, normaal tarief op franse tolwegen) maar eenmaal op de camping alle luxe van een caravan

Doordat ik uit mijn werkplaats moet kan ik de wagen niet langer houden.Buitenkant heeft nog geen aandacht gehad, de wagen is verder rijklaar, alle verlichting e.d. werkt!Ik zal zsm meer foto's plaatsen
Doe een goed maar realistisch bod!
meer info


1 opmerking:

Anoniem zei

Ik bied u 300 euro

Een reactie posten

Zoeken op Caravans